Wyróżnienie dla stołecznej kampanii
25.06.2012 • Michał Całusiński
Kampania „Nie daj się złowić na wnuczka” została wyróżniona w konkursie „Kampania społeczna Roku 2011”. Jury złożone z 16 specjalistów z zakresu marketingu społecznego i komunikacji przyznało nagrody w 6 kategoriach i dodatkowo wyróżniło 6 kampanii.
Konkurowaliśmy
z kampaniami:`
- Zapnij pasy. Włącz myślenie;
- Kac – Poranek;
- Złe nawyki dobrych kierowców;
- Siła odruchu;
- Klub Pancernika.
Głosowanie trwało do 25 maja. Na początku czerwca odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród. Wygrała kampania „Zapnij pasy. Włącz myślenie” zrealizowana przez BBDO oraz „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” zrealizowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej. Obie kampanie powstały z inicjatywy Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Wyróżnienie w kategorii „Kampanie instytucji publicznych” otrzymała kampania WWP KSP „Nie daj się złowić na wnuczka”.
kom. Anna Kędzierzawska
foto WWP